PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiateczna premia... › Re: swiateczna premia...
  • Data: 2006-12-27 16:10:09
    Temat: Re: swiateczna premia...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1wxg8h4fljeog$.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Ja nie mowie, ze podwyzka byla super :]
    > Tylko zabawnie bylo sluchac, jak napierw wynegocjowali sobie iles tam
    Nie było żadnych negocjacji w których stroną byliby nauczyciele.

    > Ale przy takiej jakosci nauczania jaka mnie dano w szkolach,
    Zjawisko niezadowalających efektów realizacji usługi edukacyjnej może mieć
    co najmniej dwie przyczyny, które mogą zresztą występować łącznie.
    1. Niska jakość materiału poddawanego procesowi edukacji.
    2. Środki przeznaczane na zakup usługi edukacyjnej nie wystarczają na
    sfinansowanie usługi o odpowiedniej jakości.

    Jotte