PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiateczna premia... › Re: swiateczna premia...
  • Data: 2006-12-23 10:28:00
    Temat: Re: swiateczna premia...
    Od: "yale" <b...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale sie usmiałem, wczoraj kolega przyszedł do mnie i oznajmił że otrzymał
    > premie swiateczna. Otrzymał zyczenia oraz bon sodex-a. Wszystko byłoby w
    > porządku gdyby nie to ze bon był o wartosci 20 zł z czego 19% podatku
    jeszcz
    > zabiora. Zastanawiamy sie czy ktos chce go obrazic czy firma jest tak
    > "załosna' bo inaczej tego nazwac nie umiem. A co wy byscie uczynili w
    takim
    > przypadku? Generalnei firma duza, czlowiek pracuje juz jakis czas (ponad 8
    > miesiecy).

> [...]

    Niech da biednym, sąsiadce, pierwszej napotkanej osobie lub wyrzuci do kosza
    jeśli tak mu to przeszkadza. Rozumiem oburzenie ale dopóki np nie podasz
    nazwy pracodawcy to nie obraź się ale twój post nie ma większego sensu. Ja
    znam bardzo wiele osób pracujących w mniejszych lub większych firmach gdzie
    nie dostaje się żadnych bonów, paczek.
    20 zł to rzeczywiście śmiech na sali ale... lepsze niż nic :/

    Na miejscu pracodawcy przeznaczył bym te 20zł na robienie skromnej paczki
    (słodycze, może jakieś upominki firmowe...) myślę że z psychologicznego
    punktu widzenia (gdy nie zna się ceny paczki) lepiej by to skutkowało :/.