PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-17 21:26:39
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:dj141d$40d$1@inews.gazeta.pl...

    > No ja bym nie odcinała całkowicie, ale fakt, że solidnie bym
    > go jednak ograniczyła. Konkretnie wyłącznie do ludzi, którzy
    > absolutnie nie są w stanie pracować. Przy czym IMO osoba na
    > wózku po odpowiednim przeszkoleniu jest w stanie pracować...
    Szczególnie jako policjant lub ochroniarz.
    Co Ty wygadujesz? Odnoszę wrażenie, że nie bardzo rozumiesz co to jest tzw.
    "socjal". Świadczenia socjalne to przecież nie tylko zasiłek dla
    bezrobotnych czy renta. Poczytaj trochę o tym bo operujesz stereotypami.

    > Ja tam bym z nimi nic nie robiła. Dać możliwości zdobycia
    > wykształcenia i ewentualnie przekwalifikowania i niech ci
    > ludzie sami zaczną w końcu COŚ robić.
    Przecież robią - korzystają z przysługujących im praw, co nie zawsze jest
    łatwe i nie przychodzi bez wysiłku.

    > A to już Twoja sprawa. W sumie Twoja wiara jest tu mało ważna,
    > jako że to i tak nie Ty te miejsca pracy tworzysz.
    Gó..., znaczy - guzik prawda. Tworzy. Tak jak ja i miliony innych. Było już
    o tym. (Hint: to jest pół żartem, ale i pół serio)

    Jotte