PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-17 21:11:09
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koziorozec wrote:

    > Ok. Więc według Ciebie należy po prostu odciąć socjal.

    No ja bym nie odcinała całkowicie, ale fakt, że solidnie bym
    go jednak ograniczyła. Konkretnie wyłącznie do ludzi, którzy
    absolutnie nie są w stanie pracować. Przy czym IMO osoba na
    wózku po odpowiednim przeszkoleniu jest w stanie pracować...

    > To teraz mi wytłumacz, co zrobisz z tymi wszystkimi ludźmi,
    > którzy nie znajdą pracy?

    Ja tam bym z nimi nic nie robiła. Dać możliwości zdobycia
    wykształcenia i ewentualnie przekwalifikowania i niech ci
    ludzie sami zaczną w końcu COŚ robić.

    > Bo jakoś nie przemawia do mnie w ogóle Twoja logika, że jak
    > obetniemy socjal, to będzie więcej przedsiębiorczości, a więc
    > więcej miejsc pracy. DEMAGOGIA.

    A to już Twoja sprawa. W sumie Twoja wiara jest tu mało ważna,
    jako że to i tak nie Ty te miejsca pracy tworzysz.

    Kira