PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-18 05:37:35
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koziorozec napisał(a):

    > Wyobraź sobie, że taki dorosły z porażeniem mózgowym,
    > karmiony, ze zmienianiem pieluch nie da rady pracować
    > i on właśnie będzie potrzebował renty.

    Ten kto go karmi będzie jej potrzebował bardziej...

    > A jak już będzie całkowity zakaz aborcji, to możemy mieć
    > niezły problem z utrzymaniem, rehabilitacją takich osób.
    > P.S.: Nie chcę tu wdawać się w dysputy na temat aborcji.

    To po co poruszasz temat?

    > (sory za ten przykład, ale nie mogłam się powstrzymać ;>> )

    Przykład jest głupi. Swoją drogą zdajesz sobie sprawę, że faktycznie
    jesteśmy zasranym krajem bo nie potrafimy rozwiązać problemu sprzątania
    psioch kupech z chodników. Wczoraj widziałem zdjecia kolegi z Nowego
    Yorku. Bardzo podobala mi sie tabliczka, ze za nieposprzatanie psiego
    gowienka dostaje sie tam 1000 USD mandaciku.

    j.