PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-17 22:52:22
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Przy czym IMO osoba na wózku po odpowiednim
    > przeszkoleniu jest w stanie pracować...

    No to zatrudnij osobę na wózku - przecież handlowiec
    może pracować tylko na telefonie.

    > Ja tam bym z nimi nic nie robiła. Dać możliwości zdobycia
    > wykształcenia i ewentualnie przekwalifikowania i niech ci
    > ludzie sami zaczną w końcu COŚ robić.

    Pisałam o tych, którzy naprawdę nie mogą pracować.
    Wyobraź sobie, że taki dorosły z porażeniem mózgowym,
    karmiony, ze zmienianiem pieluch nie da rady pracować
    i on właśnie będzie potrzebował renty.
    A jak już będzie całkowity zakaz aborcji, to możemy mieć
    niezły problem z utrzymaniem, rehabilitacją takich osób.
    P.S.: Nie chcę tu wdawać się w dysputy na temat aborcji.

    > A to już Twoja sprawa. W sumie Twoja wiara jest tu mało ważna,
    > jako że to i tak nie Ty te miejsca pracy tworzysz.

    No Ty też ich w takim razie nie tworzysz :>>

    I tu się mylisz.
    Bo - zgodnie z teorią niejakiej Immony - śmiecąc pod skrzynką
    pocztową (wyrzucając ulotki wyborcze na podłogę) - daje ona
    pracę swojemu dozorcy.
    To ja też robiąc namiętnie k*ę w miejscach nie wyznaczonych
    mogę spowodować zatrudnienie odpowiedniego człowieka
    do jej sprzątania ;P
    (sory za ten przykład, ale nie mogłam się powstrzymać ;>> )

    --
    Koziorozec