PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Date: 17 Jun 2003 04:21:47 -0700

    "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> writes:

    > Witam,
    >
    > Ale numer!;-)
    > niedlugo to ju nawet na grupie nie bedzie mozna sie wypowiedziec co do
    > pracodawcy, bo takowy to przeczyta i przez głupią wypowiedz od razu
    > pojdziemy na odstrzal;-)
    > inwigilacja???

    jaka inwigilacja, to forum publiczne.

    ci, co na nie pisuja powinni sobie zdaac sprawe, ze ich odpowiedzi
    mozna odszukac a oni nie sa anonimowi, mimo tego, iz im sie tak
    wydaje.

    poza tym wypowiadanie sie o pracodawcy to jedno, a slanie postow o
    postaci "ta durna pani sraka" to drugie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net