PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie.. o porade › Re: pytanie.. o porade
  • Data: 2006-04-06 21:39:36
    Temat: Re: pytanie.. o porade
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e140f7$a8r$1@polsl.pl OLi <o...@s...gliwice.pl>
    pisze:

    > to prawda u mnie jest tez takich kilku.. nawet wiecej.. jest jeden
    > donosiciel ktory zdaje relacje ze wszystkiego szefowi (jemu sie wydaje
    > ze nikt o tym nie wie ;-)
    A ja myslę, że on wie, że wszyscy wiedzą. Ale dokonał kalkulacji i wyboru.

    ).. szef nigdy albo prawie nigdy nie rozmawia
    > ze mna.. wszystko przekazuje przez niego albo przez kogos innego i
    > czasem nie ma sie komu postawic.. bo to jest zwykly pionek..
    Ja bym chłystka spławił mówiąc, że mu nie wierzę i nie będę wykonywał tego
    co on mi przekazuje, bo nie jest moim zwierzchnikiem i uważam że jest
    niewiarygodny. Następnie udałbym się do tzw. "szefa" i powiedział to samo,
    prosząc jednocześnie o bardziej wiarygodną i sprawdzalną formę przekazywania
    poleceń i zaleceń.

    > z drugiej strony w kazdej pracy sa jakies ale i zawsze cos nie tak, wiec
    > czy cywilna odwaga jest OK ?
    Tak. Tak. Tak.

    > bo to prowadzi do wypowiedzenia a to do
    > utraty srodkow do zycia (to czysto filozoficzny wywod) ..
    Niekoniecznie. Dogmatyzm wyklucza rozsądek, a to zawsze prowadzi do
    wypaczeń.
    Nie zawsze trzeba reagować skrajnie i natychmiast. Reakcja winna być
    adekwatna do sytuacji i przewidywanego jej rozwoju.

    > jak patrze na
    > innych to dlugo sie zastanawialem czy sie wychylac i mowic co mysle..
    Mówić co się myśli, dla samej satysfakcji że się to powiedziało to niewiele
    i nie zawsze rozsądne.
    O wiele ważniejsze od mówienia jest postępowanie. Czasem trzeba się
    powstrzymać od mówienia, aby nie przeszkodzić postępowaniu w odniesieniu
    oczekiwanego skutku.

    Jotte