PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie.. o porade › Re: pytanie.. o porade
  • Data: 2006-04-06 21:54:05
    Temat: Re: pytanie.. o porade
    Od: OLi <o...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Och, nic nadzwyczajnego. Zażądałem w formie pisemnej wydania mi polecenia
    > wykonywania tych prac również w formie pisemnej. Mógł albo się wycofać albo
    > spełnić żądanie. Zdecydował się wykonać. Wtedy (oczywiście wszystko na
    > piśmie) zażądałem uzasadnienia wydania polecenia wykonania prac nie
    > związanych z zajmowanym stanowiskiem, wspomniałem o związanym z tym brakiem
    > badań lekarskich pod kątem zdolności do ich realizacji. Delikatnie
    > zasugerowałem (to już ustnie) problematykę prawa pracy: BHP, PIP i takie
    > tam, wiesz o co chodzi. Po krókim czasie otrzymałem pismo w którym wycofywał
> [...]

    przyszla mi jeszcze jedna mysl do glowy..
    a co jesli zazadam na pismie polecenia wykonania danej pracy a szef
    odmowi pisemnego polecenia, mowiac zebym sie nie wydurnial i zabral do
    roboty bo on nie ma czasu na pierdoly ??
    to bardzo prawdopodobne w tym przypadku..
    w koncu wczoraj przez "posrednika" uslyszalem ze on (szef) ma juz dosyc
    tego ze ciagle mam swoje zdanie i jesli mi sie nie podoba robienie
    tlumaczen to moge sie zwolnic.. - lekka paranoja ;-)

    czy kodeks pracy reguluje, albo inna forma prawna to, ze szef musi
    spelnic moje żądanie pisemnego polecenia wykonania danej pracy ??

    przypominam sobie ze kiedys poprosilem ustnie o zakres obowiazkow, ale
    mi odmowil na drugi dzien, mowiac: "nie, bo nie!" ;-)

    OLi