PracaGrupypl.praca.dyskusjeprośba o zwolnienie › Re: prośba o zwolnienie
  • Data: 2003-08-12 13:53:53
    Temat: Re: prośba o zwolnienie
    Od: "" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > odpracuje,
    >
    > Tak to jest jak burak chce się dowartościować, więc chce być panem twojego
    > życia. To on dysponuje twoim czasem, jesteś "jego". Robię TFU na takich
    > ludzi.
    > Powodzenia
    > Sławek

    Ja też i dlatego przełożyłam wyjażd na 6 rano w piatek, nie będę błagać kogoś o
    litość i jakiś cień dobrej woli. niech mnie ktoś kiedyś poprosi choć o minutę
    pozostania w pracy dłużej......... zaryzykuje nawet zwolnienie dyscyplinarnym.
    Wiem że wile osobó powie szanuj pracę, ale ja też szanuje siebie i chce
    pracować w przyajżnym środowisku, przeciesz praca to połowa mojego życia.
    za 6 minut 16.))