PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-25 09:08:23
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Jun 2004 09:20:25 +0200, "chinol" <p...@o...pl> wrote:

    >Stary, olej to :)) Nie widzisz ze z kolkiem rozancowym gadac sie NIE DA ??
    >A grupa przezyje, bo miala w swojej historii jeszcze wieksze moderatorskie
    >gwiazdy. Poprostu trzeba cierpliwie poczekac az panom L i M sie znudzi i
    >przyjdzie ktos bardziej powazny.

    Tomek - z Twoimi poglądami też nie do końca się zgadzam, w kilku
    sprawach przeginasz, ale jednak mimo wszystko ogólnie masz rację.

    Panowie moderatorzy ! Ciężka, urzędnicza praca na uczelni rzeczywiście
    może wkurzyć. Wyżywajcie się dalej na wrednych kapitalistach -
    pouczajcie, wycinajcie, upawajcie się tym skrawkiem władzy, dzięki
    któremu Wasi (tak nawet Wasi !) absolwenci będą mieć większy problem
    ze znalezieniem zajęcia.... Jako następny logiczny etap Waszych
    wpsaniale rozwijających się karier widzę okienko w ZUS - tam również
    durnowate i zmienne przepisy zwalniają z myślenia.

    Ewelinko - skoro najchętniej stajesz okoniem i tupiesz nóżką jak
    przedszkolak to tak Cie należy traktować i nie doszukuj się proszę w
    zdrobnieniach żadnych innych podtekstów.

    Przeczytajcie jeszcze raz wszystkie moje posty to zrozumiecie, że za
    wszelką cenę usiłowałem unikać jakichkolwiek osobistych wycieczek, ale
    nie przyniosło to jak widać efektu...

    A tematem zainteresowałem się dlatego, że zamierzamy właśnie puścić
    ok. 10 ogłoszeń o pracę na różne stanowiska (15 etatów), a od ponad 2
    lat nie zaglądałem na news. Po prostu chciałem sprawdzić czy coś się
    zmieniło... Oj zmieniło, zmieniło...

    Aaaaaby.pl
    Tam się widzę z ofertami, z PPO chyba należy sobie dać spokój...

    Tyle w temacie, naprawdę nie widzę sensu dalej go ciągnąć.