PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramisci+certyfikaty › Re: programisci+certyfikaty
  • Data: 2006-03-30 23:02:08
    Temat: Re: programisci+certyfikaty
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-03-30 09:40:37 +0200, "Vetch" <...@...3.4> said:

    > Użytkownik "ten_on" <y...@o...pl> napisał
    >
    > Często na rozmowach kwal. okazuje się że w sumie wymagania spełniam,
    > ale pracodawca stwierdza że miło by było żebym jeszcze umiał to czy
    > tamto, zrobił kawę pani Krysi czy może pozamiatał schody ;-) Przez
    > ostatnie lata nic nie robię tylko się uczę i tworzę. Niestety,
    > najwyraźniej wiem ciągle za mało jak dla naszych "wymagających"
    > krwiopij..., przepraszam; pracodawców.
    (...)

    Powodem Twoich kłopotów jest miejsce zamieszkania. Ogólnie Polska jako
    całość, bo jest pszenno-buraczana, a rejon wschodni szczególnie. Dla
    zwolenników Jana Jakuba Russeau pewnie nieźle. Dla programisty kiepsko.
    Poza zagranicznymi korporacjami, komputer w polskich firmach jest taką
    weselszą maszyną do pisania Łucznik, bez wałka i z pasjansem. Nie ma
    zapotrzebowania na nic więcej niż wymiana tonera. Widać żeś sprytny
    "kombinator cyfrowy". Wykorzystaj to. Masz szansę, ale nie TAM!

    życzę szczęścia
    camel[OT]