PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramisci+certyfikaty › Re: programisci+certyfikaty
  • Data: 2006-03-31 06:28:59
    Temat: Re: programisci+certyfikaty
    Od: "Vetch" <...@...3.4> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin" <p...@g...pl> napisał

    > Tylko. Chyba, że założysz własną firmę i zaczniecie klepać soft.

    myślałem o tym już nieraz, nie wiem, może poszedłem "złą drogą", ale nie
    wyobrażacie sobie jak ciężko sprzedać soft shareware. W ogóle, konkurencja
    jest ogromna, miliony programów tej samej dziedziny robią swoje. Nie wiem co
    się w ogóle opłaca robić :-) Bez zaplecza finansowego, środków na agresywną
    kampanię reklamową i dużej ilości wolnego czasu (totalne poświęcenie jednej
    sprawie) nie ma chyba szans wypromować przeciętnego produktu. Wiadomo że
    innowacja broni się sama - przez ostatnie lata niestety nie udało mi się
    wymyślić niczego co schodziłoby jak Tetris :-) Chyba trzeba mieć po prostu
    FARTA :-)

    > Jeżeli lubisz C++, to aplikuj np. do Motoroli, podobno oni większość w
    > tymże
    > języku właśnie piszą.

    pisałem do nich jakiś czas temu, zero odezwu pomimo monitów.

    Piotr