PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z Umową o Dzieło - ciekawe kto za to beknie? › Re: problem z Umową o Dzieło - ciekawe kto za to beknie?
  • Data: 2005-03-16 23:46:34
    Temat: Re: problem z Umową o Dzieło - ciekawe kto za to beknie?
    Od: Katarzyna Ciepłucha <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf napisał(a):

    > To akurat bylo szczeniackie.
    > Planowales ten wyjazd, umawiales spotkania, wiedzac, ze na nie nie
    > pojedziesz - uwazam, ze osobe, z ktora sie na cokolwiek umowiles,
    > informuje sie o zmianie planow z takim wyprzedzeniem, zeby mogla
    > zorganizowac zastepstwo - a nie w dniu wyjazdu. Powinienes pojechac
    > (sam piszesz, ze wyjazdy sa krotkie) uprzedajac o decyzji wczesniej,
    > tak aby szefowie mogli sie zdecydowac, czy na pewno chca, zebys to ty
    > jechal, oraz zeby sie dokladnie porozumiec co do platnosci za ostatni
    > okres - zeby nie jechac za darmo.
> [...]

    Radzę poczytac sobie o umowie o dzieło na internecie i dokładnie
    przeczytać własną umowę. Może się okazać, że musisz wykonać dzieło w
    sposób i w terminie zapisanym w umowie. Jeśli tego nie zrobisz,
    zamawiający może od umowy odstąpić lub zażądać zmiany sposobu wykonania
    i wyznaczyć nowy termin - jeśli i tego nie dotrzymasz, to może odstąpić
    od umowy albo nakazać poprawki czy dalsze wykonanie komu innemu na Twój
    koszt.

    Katarzyna Ciepłucha
    ---
    Profesjonalne strony WWW http://www.rmt.pl