PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w punkcie TP lub w salonie gsm › Re: praca w punkcie TP lub w salonie gsm
  • Data: 2005-10-27 17:19:38
    Temat: Re: praca w punkcie TP lub w salonie gsm
    Od: "dziwak" <d...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:djooi5$k41$1@node1.news.atman.pl...
    > Twoj post nr 1:
    > "Jakie są wymagania i co trzeba zrobić żeby się dostać do takiej
    > pracy?;) "
    > Twoj post nr 2:
    > "Że bez pleców ani rusz, a osoby które tam pracują są dość często
    > niekompetentne i potrafiłbym ich doskonale wyręczyć, albo wspomóc. "
    > Zatem jak sie tam dostac juz zes sobie sam odpowiedzial.

    Napisałem że to moje spostrzeżenia, nie twierdze, że takie są fakty! nie
    wiem jak jest, dlatego pytam tutaj.

    > Wg mnie salony GSM sa jak najbardziej prywatne. A prywaciarz szuka
    > maksymalnego zysku przy minimalnych kosztach.

    A punkty tpsa to niby firma państwowa??

    >Jakos mi sie nie chce wierzyc zeby prywaciarz trzymal niekompetentna
    >osobe w pracy.

    Patrz tpsa

    > probowales zlozyc papiery?

    Nie widziałem nigdy ogłoszenia w tym temacie, a w ciemno nie ma co, poza
    tym nie wiem kto jest za to odpowiedzialny. W tej branży pojawiają się
    tylko ogłoszenia związane z akwizycją usług telekomunikacyjnych, a to
    mnie nie interesuje.

    >Skoro sa tam osoby niekompetentne to moze Ty bys byl przyjety?

    Po prostu interesują się tą tematyką i coś wime na ten temat, a bywając
    w tych placówkach czasem dziwię się, co ci ludzie tam robią i skąd się
    wzięli.

    > A co do zarobkow i jak tam jest naprawde. Skads masz informacje o
    > "plecach".

    Z życia

    > Nie mozesz tego samego zrodla zapytac sie o zarobki?

    Nie mogę, bo nie mam żadnego źródła

    > Zwlaszcza ze w pytaniu o zarobki nie podales dwoch kluczowych
    > informacji:
    > - miasto
    > - Twoje doswiadczenie

    Poznań, pracowałem już jako pracownik kafejki internetowej i admin