PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pko pb › Re: praca w pko pb
  • Data: 2005-02-02 13:10:48
    Temat: Re: praca w pko pb
    Od: "Witiia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jasne co niezmienia faktu, że w każdej chwili jest podgląd na twoje
    > stanowisko pracy czyli ogólnie czujesz się jak w Big Brother :)

    Zapytam: czy kiedykolwiek ktoś widział aby kierownik patrzył na obraz z tych kamer?

    > dokładnie i nie musisz mnie o tym informować

    więc nie rozumiem czemu robisz awanture z tego powodu?

    > spoko ciekawe jestem jak długo Ty byś pojechał na takim trybie no
    > ale...........

    a skąd wiesz w jakich ja warunkach pracuję?

    > No coments niedługo dojdziemy do tego, że nieźle jest zarabiać 700 zł -
    > jeleni się ceni to fakt

    nie chodzi o to. Ja patrzę ile można zarobić, za to co się umie.

> [...]
    > Kolego aby siąść za słuchawką należy znać i to dobrze całą ofertę banku
    > rozpoczynając od oferty dla szarego obywatela kończąc na ofercie dla MSP i
    > korporacyjnych - do przyswojenia na dzień dobry masz parę segregatorów
    > wiedzy a potem stopniowo dalsze materiały - wszystko kujesz na blachę
    > przyjmuje się tylko osoby, które radzą sobię naprawdę z szybkim
    > przyswajaniem dużej ilości materiału !!! Wyobrażasz sobię potem rozmowę
    > osoby, która jak napisałeś nie ma żadnej wiedzy z maklerem albo właścicielm
    > przeds. który dzwoni i prosi o poradę w sprawie np kredytów z funuszy Unii

    Czyli zgadza się. Przychodzisz z zerową wiedzą - oni Ciebie wszystkiego uczą.
    Jedyne co musisz umieć na początku, to dobrze gadać i być mniej więcej kumaty.

    > Jasne :) patrz jak wyżej

    Patrz jak wyżej :)

    > Obrażasz wszystkich konsultantów w tym momencie na call center są osoby po
    > SGH UMCS - średnie wykształcenie tam to 2 % całości
    > Spróbuj sam zobaczysz jak jest łatwo :)

    Czegoś ja nie rozumiem. To co te osoby robiły na studiach? Na studiach powinny
    siedzieć na takim stanowisku, aby po 2 latach pracy zmienić pracę na lepszą.

    I nie odpowiedziałeś na pytanie: jak to się stało, że już tam nie pracujesz?
    Czyżby trafiło na kogoś, kto był za miękki, kto nie potrafił nauczyć się paru
    segregatorów i teraz odgraża się wszystkim?

    --
    Witiia