PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pko pb › Re: praca w pko pb
  • Data: 2005-02-02 13:57:13
    Temat: Re: praca w pko pb
    Od: "Analyzer" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może wogóle podsumuje ten wątek bo też niechciałbym aby był odebrany jako
    totalną zwałkę na to stanowisko.

    Kto chce niech próbuje sił - IMHO to tylko jak wspomniałem strata czasu i
    zdrowia, bo w zasadzie doświadczenie jako telemarketer może się przydać
    tylko w innym call centre startując na wyższe stanowiska bądź troszkę w
    pracy PH - nauczysz się kontrolować nad stresem słuchać ludzi itp - no i
    szybkiego przyswajania wiedzy
    Natomiast dla osób, którę nie mają zamiaru pracować potem w tych branżach
    czyli telemarketingu handlu to raczej tylko kolejna praca, która nic nowego
    nie wniesie
    To jest tylko moje zdanie i rozumiem osoby, które tu dyskutują na temat tego
    wątku - każdy ma swoje zdanie , spojrzenie na swój rozwój zawodowy
    oczekiwania i potrzeby finansowe - także nie można np. porównywać odczuć
    studenta, który dorabia sobię na takim stanowisku i wie, że za rok lub 2 go
    tu już nie będzie do osoby, która chciałaby się związać z taką pracą na
    dłużej i na niej oprzeć swoje dalsze plany zawodowe .

    Pozdrawiam
    Jakub