PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pko pb › Re: praca w pko pb
  • Data: 2005-02-02 13:44:39
    Temat: Re: praca w pko pb
    Od: "Analyzer" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7228.00000ba3.4200d157@newsgate.onet.pl...

    > Zapytam: czy kiedykolwiek ktoś widział aby kierownik patrzył na obraz z
    > tych kamer?

    wystarczy popytać administratora albo kogoś z działu szkoleń jaki mają ubaw
    oglądając te płyty - oficjalnie nikt do tego się nie przyzna :)

    dokładnie i nie musisz mnie o tym informować

    więc nie rozumiem czemu robisz awanture z tego powodu?

    jaką awanturę człowieku ocknij się napisałem chłopakowi jak tam jest

    spoko ciekawe jestem jak długo Ty byś pojechał na takim trybie no
    ale...........

    a skąd wiesz w jakich ja warunkach pracuję?

    a co mnie to obchodzi - jak sobie pościelesz tak się wyśpisz - jak dla mnie
    możesz robić nawet po 24 na dobę jak lubisz :)

    No coments niedługo dojdziemy do tego, że nieźle jest zarabiać 700 zł -
    jeleni się ceni to fakt

    nie chodzi o to. Ja patrzę ile można zarobić, za to co się umie.

    no biorąc pod uwagę niektórych ludzi z Lublina to chyba to idzie w odwrotnym
    kierunku :) - patrz >urząd wojewódzki marszałkowski i np MPWiK :)

    No i to już jest największa głupota jaką słyszałem

    > Czyli zgadza się. Przychodzisz z zerową wiedzą - oni Ciebie wszystkiego
    > uczą.
    > Jedyne co musisz umieć na początku, to dobrze gadać i być mniej więcej
    > kumaty.

    jeżleli jesteś po ekonomii albo po bankowości to nie wyobrażam sobię jak
    można przyjść z zerową wiedzą :)

    Obrażasz wszystkich konsultantów w tym momencie na call center są osoby po

    Czegoś ja nie rozumiem. To co te osoby robiły na studiach? Na studiach
    powinny
    > siedzieć na takim stanowisku, aby po 2 latach pracy zmienić pracę na
    > lepszą.

    i tak w większości robią jak pisałem rotacja jest olbrzymia :)

    I nie odpowiedziałeś na pytanie: jak to się stało, że już tam nie
    pracujesz?
    Czyżby trafiło na kogoś, kto był za miękki, kto nie potrafił nauczyć się
    paru
    segregatorów i teraz odgraża się wszystkim?

    nie muszę odpowiadać na to pytanie :) a każdy kto się stamtąd wyniósł tylko
    na tym zyskał
    nikomu się nie odgrażam więc nie dorabiaj polityki i nie wsadzaj komuś w
    usta tego czego nie napisał
    segregatory to mały pryszcz zresztą jeżeli się ich ktoś nie nauczy nie
    przejdzie dalej to oczywiste
    miałem okazję pracować tam ładnyyyyyych parę miesięcy i starczy - nigdy
    więcej !!!!