PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pko pb › Re: praca w pko pb
  • Data: 2005-02-02 09:11:57
    Temat: Re: praca w pko pb
    Od: "Analyzer" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jw" <k...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:ctq133$3p2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Analyzer" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie wiem czy extra, ale dzieki Tobie doceniłem swoja prace :)

    To prawda praca za takie same pieniądze ale w normalnym trybie roboczym
    czyli od 7 do 15 i sobotki krócej to błogosławieństwo w porównaniu z tym
    shitem
    No ale w Lublinie jest duże bezrobocie masę studentów więc chętnych mają
    cały czas - zresztą rotacja jest ogromna - w PKO BP Inteligo zatrudniają
    przynajmniej na umowę o pracę bo w Inteligo w większości na umowę zlecenie -
    podobnie jak w Call Centre Idei, które także notabene jest w Lublinie -
    wiadomo tania siłą robocza - tam jesteś jako pracownik wynajmowany przez
    agencje pracy tymczasowej
    Mam wielu znajomych, którzy pracowali bądź pracują w tych instytucjach i
    każdy mówi, że to jest praca dobra dla studenta na rok góra półtora -
    ogólnie dłużej się nie da bo to strata zdrowia i czasu.