PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w fastfoodach › Re: praca w fastfoodach
  • Data: 2007-04-15 19:01:20
    Temat: Re: praca w fastfoodach
    Od: "Mariusz" <m...@i...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patryk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:evt2o7$pv5$1@inews.gazeta.pl...
    > gdy jeszcze byłem młody i piękny, gdy byłem w ogólniaku kumpel w
    > okresie wakacyjnym pracował w tego typu lokalach, bo można chwycić
    > troszkę nadgodzin. generalnie w tamtych czasach, jakieś 7 lat temu
    > mówił o zarobkach rzędu około 1200 PLN
    >
    > osobiście polecam Ci ukończenie jakiegoś kursu barmańskiego itp.
    > jeżeli oczywiście nie jesteś po szkole gastronomicznej/kelnerskiej i
    > rozpoczęcie kariery w normalnej restauracji, gdzie nauczysz się
    > gotować a nie robić kanapki.
    >
    > na marginesie, kumpel kelner, pracował w kilku kafejkach na starówce,
> [...]
    tml

    1200 PLN netto czy brutto??
    nie jestem po szkole gastronomicznej/kelnerskiej więc nie przyjmą mnie
    do normalnej restauracji, nie jestem też już studentem/uczniem, a w
    pubie nawet nie mógłbym/nie chciał robić gdyż moja astma nie pozwala mi
    na przebywanie w zadymionych pomieszczeniach
    czy kumpel pracował jako student?