PracaGrupypl.praca.dyskusjeGW: praca w Wawie - propaganda dewiacji › Re: praca w Wawie - propaganda dewiacji
  • Data: 2004-03-01 10:58:48
    Temat: Re: praca w Wawie - propaganda dewiacji
    Od: <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    "hovercraft" <c...@w...pl> wrote in message
    news:c1unbo$ld4$2@sunflower.man.poznan.pl...

    > Wystarczy spojrzec na stany, niemcy, francje, anglie, hiszpanie, ciezko mi
    > podac kraj, szczegolnie tak duzy jak polska, gdzie byloby jedno centrum
    > ekonomiczno-polityczne, z czego wyciagam wnioski ze nie jest to dobre
    > rozwiazanie,

    w Wlk Brytanii takim centrum jest Londyn... a przynajmniej tak sie wydaje
    ludziom... w Londynie :)
    "wszyscy" z zagranicy rowniez sciagaja do Londynu, glownie dlatego, ze maja
    tam znajomych i / lub latwiej znalezc prace na poczatek, zeby sie
    "zaczepic".
    A potem relatywnie malo ludzi szuka czegos lepszego w innych miastach, bo im
    sie nie chce d... ruszyc :)
    (to moja obserwacja ludzi mi znajomych, Polakow i innych).

    marek