PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w American Express z humorem ;) › Re: praca w American Express z humorem ;)
  • Data: 2003-07-25 09:45:36
    Temat: Re: praca w American Express z humorem ;)
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jean napisał:

    > http://www.rotfl.pl/img.php/list.jpg

    No to masz moje - wysłałem po powrocie ze współorganizowanego przeze
    mnie spływu po Czarnej Hańczy - nie ukrywam byłem wyluzowany, a sam list
    sprawił mi radość, przynajmniej mogłem sobie wyobrazić obrzydzenie z
    jakim rekruter wyrzuca to coś do kosza - innymi słowy, zaszalałem sobie.
    :))

    "Ponieważ uważam, że odpowiedź na pytanie "Dlaczego jestem najlepszym
    kandydatem na powyższe stanowisko" stanowiłaby tylko dowód mojej
    nienormalności psychicznej [coś a'la maniactwo], a za zbyt nienormalnego
    się nie uważam, więc na nie nie odpowiem. Odpowiem za to na pytanie
    "Dlaczego jestem najgorszym kandydatem na powyższe stanowisko" - może
    nie jest to łatwiejszy sposób, bo kto lubi się oczerniać, ale
    przynajmniej będę czuł się jak człowiek, a nie jak zmutowany robal
    czekający w kolejce do szpitala psychiatrycznego.

    Otóż więc:

    [...]
    - moje zdjęcie wydrukowane w CV - efekt oszczędzania na wkładach do
    drukarki;

    Niestety więcej minusów nie znalazłem, ale bardzo chętnie się z Państwem
    spotkam, może coś wspólnie jeszcze znajdziemy w odpowiedzi na postawione
    przeze mnie pytanie."

    Flyer