PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca od wczesnej godziny › Re: praca od wczesnej godziny
  • Data: 2003-07-17 08:30:57
    Temat: Re: praca od wczesnej godziny
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są wśród nas sowy i skowronki. Jerzy to typowa sowa. Należy tylko mieć
    > nadzieję że po pewnym czasie organizm przystosuje się do porannego
    > wstawania. Przez wiele lat wstawałam o 5 żeby rozpocząć pracę o 7 teraz
    > zaczynam później i nie mogę przestawić się na póżniejsze wstawanie. Jak
    > widać trudno każdemu dogodzić. Ale trzeba szukać plusów - kończysz pracę o
    > 15 - jaki długi dzień jeszcze przed tobą :-)
    > pozdrawiam JO

    Witam
    Fakt niektorzy to sowy, mialem taki sam problem, po 3 miesiacach pracy od
    godziny 7.00 nie wiedzialem gdzie mieszkam i jak sie nazywam. Z kolei przez
    kilka lat pracowalem dodatkowo po 8 godzin od 8.00 i to przynosilo efekty,
    czlowiek wstawal mniej zaspany i kawalek dnia po pracy mimo wszystko
    zostawal.

    Pozdrawiam Krzysiek(?)