PracaGrupypl.praca.dyskusjepozycjonowanie www › Re: pozycjonowanie www
  • Data: 2004-06-13 14:35:40
    Temat: Re: pozycjonowanie www
    Od: "neikula" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Michal_3City" <m...@u...wp.pl> skribis:

    heh, a jaki ma sens pozycjonowanie pod gooru?

    pomyśl chwilę logicznie i zastanów się czy warto jest rozkładać ulotki
    reklamowe w milionowym mieście w miejscu, które odwiedza ledwie 10 osób
    dziennie?

    nie wspomnę o tym, że łatwiej niż w gooru można chyba tylko pozycjonować w
    onecie :) więc tak naprawdę nie ma się czym chwalić, jak się chcesz poważnie
    bawić w to, to staraj się w googlu :)