PracaGrupypl.praca.dyskusjeportfolio z dotychczasowym doświadczeniem, co to jest ? › Re: portfolio z dotychczasowym doświadczeniem, co to jest ?
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: portfolio z dotychczasowym doświadczeniem, co to jest ?
    Date: Fri, 28 Jan 2005 18:14:27 +0100

    Użytkownik "MK" <@___http://tiny.pl/p8___> napisał w wiadomości
    news:ctdrc9$dd5$1@news.dialog.net.pl...

    > jezeli to ogloszenie w ktorym jest napisane:
    > "portfolio z dotychczasowym doświadczeniem"
    > to wydaje mi sie, ze masz napisac co do tej pory wykonałeś, jakieś
    projekty,
    > programy, naprawiales gdzies komputery itp.

    Tak - jak sie zada portfolio na "nieartystyczne" stanowiska, to zwykle
    chodzi o obszerny i szczegolowy opis wykonanych jakichkolwiek prac
    zwiazanych ze stanowiskiem - standardowa CV ma byc krotka i wyliczac
    haslowo, jesli ktos sobie zyczy portfolio, to znaczy, ze chce dostac kilka
    czy kilkanascie stron z dokladna rozpiska doswiadczenia zawodowego.

    I.