PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - moderowana › Re: pl.praca.oferowana - moderowana
  • Data: 2004-10-15 08:06:32
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - moderowana
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...ciach...)
    > *Ponadto zaleca się:*
    (....ciach...)

    > 4. poprawne zakodowanie polskich litery zgodnie z normą
    > ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery) - lub
    > ustawienie kodowania ISO-8859-1 lub US-ASCII w przypadku braku
    > polskich liter w ogłoszeniu

    Z dyskusji jakie sie tu toczyły, oraz własnego (niezbyt bodatego)
    doświadzcenia wynika, że niepoeprawne kodowanie było najczęstszą przyczyną
    odrzucania ogłoszeń. Dlatego raczej nalezy to uznawać, za wymóg, a nie
    "zalecenie" - chyba, że coś się zmieniło ostatnio...
    Co do czasu moderowaia, to jak już kiedyś pisałem, modereatorzy poświęcają
    na to swój prywatny czas. Dlatego fakt, że czasami trochę to trwa jest dla
    mnie dość oczywisty.
    Pozdrawiam
    Paweł