PracaGrupypl.praca.dyskusjepiedziesiatka › Re: piedziesiatka
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: piedziesiatka
    Date: Tue, 17 Jul 2007 19:38:45 +1200

    leszek wrote:

    > Immona <c...@n...gmailu> napisał(a):
    >
    > Co do zdolności do szybkiego uczenia się, to nic wspólnego z wiekiem to nie
    > ma. Software to przede wszystkim morza i oceny szczegółów i tutaj podstawowa
    > umiejętność to trafne odsianie rzeczy istotnych od nieistotnych, co jest
    > szkieletwem, który trzeba poznac i nad zrozumienie czego trzeba posiedziec, a
    > co jest szczegółem, który można na tym etapie olać. To jest umiejętność
    > nabywana z czasem, a nie jakas szczególna cecha umysłu.

    Z tym zanikiem zdolnosci do szybkiego uczenia sie jednak cos jest na
    rzeczy, bo widze to po sobie. Jako dziecko przeszlam np. droge od
    zerowej znajomosci jezyka obcego do poziomu bliskiego native speakerowi
    w czasie, w ktorym w obecnym wieku za nic by mi sie tego nie udalo tego
    wyczynu powtorzyc. Chlonnosc umyslu maleje, natomiast odsiewania i oceny
    informacji to wlasnie doswiadczenie.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533