PracaGrupypl.praca.dyskusjepanienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych › Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
  • Data: 2002-07-18 10:50:36
    Temat: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    Od: a...@a...net szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Wiesz, winien jest tu kontrast...Osoba, ktora teoretycznie powinna pomagac
    > takim osobom, wyraza sie o nich z pogarda i wrecz obrzydzeniem.

    > Jakbys sie poczula, gdybys poszla do lekarza, a on glosno na korytarzu zaczalby
    > wykrzykiwac, na co jestes chora, w jakich okolicznosciach zachorowalas, i ze on
    > wogole nie ma ochoty cie leczyc....

    > przyklad taki sobie, ale podalem dla pokazania przyczyn konsternacji osob
    > bioracych w nim udzial.

    > Naturalnie nie popieram wyzwisk i walki na wzajemne obrazanie, ale poza takimi
> [...]

    jak najbardziej sie zgadzam ze to co zrobila bylo zle,
    glupie, nieodpowiedzialne, beszczelne... itp itd

    z tym ze jak sam powiedziales byly tez wypowiedzi zbulwersowanych ludzi
    w ktorych nie bylo wyzwisk...
    to kwestia tylko kultury czlowieka i wychowania...
    No i czy sie komus chce,
    bo o wiele latwiej jest napisac kilka linijek wyzwisk, niz
    wyrazic swoje zbulwersowanie w sposob kulturalny, ale jednoznaczny

    Poza tym jeszcze jedno zastrzezenie...
    Jesli rozmowa sie toczy o jej kompetencjach sluzbowych i wypowiedziach
    to nie wolno mieszac do tego jej spraw prywatnych...
    to bardzo niekulturalne...

    Wiem czepiam sie i troche bronie, ale sama przeszlam "najazd"
    ktory z grupy przenioslam z pomyslodawca na priv i wyjasnilismy
    wszystkie kwestie...
    ale z jednego maila przerodzilo sie w lawine wyzwisk, niekulturalnych docinkow
    i "typowo meskich propozycji..."
    I tylko dlatego ze pracuje w takiej a nie innej firmie,

    Anka