PracaGrupypl.praca.dyskusjepanienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych › Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
  • Data: 2002-07-18 12:19:05
    Temat: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tego nie zrozumiem... a Tych kilku panow mozna by z czystym
    > sumieniem poslac na abusa moze pismo od ISP nauczylo by ich kultury
    > a przynajmniej dalo do myslenia...
    > nie wiem czy takie wypowiedzi nie lapia sie nawet pod jakis paragraf
    > i jak by sie Jej chcialo mogla by sie sadzic...

    Sadzic to by sie mogla w toalecie co najwyzej (jak by jej sie chcialo
    oczywiscie) a to z uwagi na fakt ze internet wlasnie dlatego taki jest jaki
    jest ze nie ma w nim cenzora ktoru mowi co wolno mowic czego nie. O
    paragrafie to mozna wogole zapomniec !! a co do abuse to co im podalaby ze
    napisal na nia biurwa ? NIkt nigdzie nie napisal np. ze "jest pani cipą"
    albo cos w tym stylu ... z tego co widzialem to wszedzie ostre epitety byly
    wykropkowane po srodku.

    AndY