PracaGrupypl.praca.dyskusjepalacz lub nie › Re: palacz lub nie
  • Data: 2006-12-30 21:37:27
    Temat: Re: palacz lub nie
    Od: "rut" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Carrie" <c...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:1gk9z2c8ffm2s.dlg@carrie.pl...

    > Ale to już jego problem :) Dajemy mu na przykład do podpisania
    > regulamin, który go zobowiązuje do tego, że w miejscu pracy nie będzie
    > palił papierosów - jeśli kandydat stwierdzi, że wytrzyma tych kilka
    > godzin dziennie, to w porządku. Jak nie wytrzyma, to albo sam
    > zrezygnuje, albo zostanie zwolniony.

    To się nie udaje. Nawet jeśli palacz wytrzymuje te kilka godzin,
    nie jest w pełni produktywny. Wiem z obserwacji.

    Zatrudniając pracowników, należy wyznaczyć miejsce i czas na palenie.
    Nie sądzę, by dawanie w ogłoszeniu "tylko niepalący" miało jakiś sens,
    zawsze może się trafić ktoś dostatecznie zdesperowany, by powiedzieć sobie:
    "te parę godzin wytrzymam". No i z nim może być tak, jak napisałam wyżej.