PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
  • Data: 2004-05-13 08:12:27
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Jakub <j...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Jaworski wrote:

    > W tej chwili czeka na przejrzenie 550 postów na pl.praca.oferowana.
    > Od niedzieli minęły 3 dni. Większość z tych ogłoszeń jest nieprawidłowo
    > sformułowana [1]. Czekam(y) na chętnych do moderowania przy użyciu obecnie
    > dostępnych narzędzi. <ironia>Czy widzę las rąk?</ironia> :)

    Ja mam tylko jedno pytanie: co cię skłoniło żeby przyjąć tak męczącą,
    tak trudną do wykonania pracę, za którą w dodatku nie dostajesz
    wynagrodzenia (nie licząc oczywiście pretensji użytkowników)? Robisz to
    za karę? Bo ktoś musi? Ja tam wolę żeby nikt nie uszczęśliwiał mnie na
    siłę oczekując w zamian za zaniedbywanie swoich obowiązków jakiejś
    wdzięczności (bo on biedny tak się męczy dla naszego dobra... <ironia>).

    P.S. Zdajesz sobie sprawę z tego, że ktoś bardzo czeka na te 550 postów?
    Że komuś może to bardzo pomóc? Że nawet jeśli połowa z tego to śmiecie,
    to i tak ludzie woleliby przez nie przebrnąć żeby znaleźć wśród nich
    jeden diamencik? Może zamiast krytyki i obelg przydałoby się trochę empatii?

    Pozdrawiam,
    A. Jakubowska