PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
  • Data: 2004-05-13 09:21:26
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pracuję w żadnym 'gazeta.pl'

    ok wiec pracuje Pan w Agorze, sluchalem Panskiej wypowiedzi w radio TOK FM
    wspominal Pan , ze pracuje przy gazeta.pl (czy to Agora czy cos innego nie
    wnikam)

    > Ja w przeciwieństwie do niektórych nie planuję żadnych planów integracji,
    > serwis usenet.gazeta.pl o którym zdaje się wspominasz - jest jedynie
    > _interfejsem_ www<->news, a nie żadnym komercyjnym serwisem ogłoszeń
    > związanych z pracą.

    W ktorym miejscu praca.pl jest serwisem komercyjnym?
    Czy pod adresem http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,0.html nie znajduja sie
    reklamy ?
    Publikuje sie tresci usenetu aby przyciagnac userow a jednoczesnie umieszcza
    sie reklamy aaaby.pl
    wyborcza.gazeta.pl/ oraz inne serwisy w stopce strony

    Ja to powyzsze uwazam za komercyjne wykorzystanie Usenetu, kazdy z portali
    to czyni wiec jest na to ogolne przyzwolenie.

    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk