PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
  • Data: 2004-05-13 09:02:23
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ serwis www.praca.pl nie ma nic wspólnego z grupą
    > pl.praca.oferowana? (nie licząc tego, że udostępnia w takiej, czy innej
    > formie ogłoszenia z grupy pl.praca.oferowana).
    >
    > Słowem wyjaśnienia chciałem tylko nadmienić, że w momencie ukazania się
    > informacji o zmianie moderatora, właściciel tego serwisu był pierwszą
    osobą
    > gotową do 'bezinteresownego' moderowania grupy pl.praca.oferowana
    > Czym by się to skończyło - nie należy chyba tłumaczyć.

    skonczyloby sie tym, ze nowe ogloszenia ukazywalyby sie co pare godzin.
    zglaszajac swoja kandydature mialem w planach wieksza integracje serwisu z
    usenetem,
    jednak zmienilem plany i bardzo sie z tego ciesze

    Pan Panie Przemyslawie pracuje w gazeta.pl i jak sie nie myle nadzoruje
    prace serwera
    news. Gazeta.pl podobnie jak praca.pl publikuje tresci grup dyskusyjnych, a
    jednak byl Pan przez pewien czas moderatorem
    grupy pl.praca.oferowana, ale nie bede tego osadzal, niech zrobia to zwykli
    uzytkownicy Usenetu.

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk