PracaGrupypl.praca.dyskusjeokresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ? › Re: okresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ?
  • Data: 2002-03-04 16:42:42
    Temat: Re: okresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO nie wszystkim trzeba się "chwalić". Zwłaszcza jezeli nie ma
    > świadectwa pracy a i okres zatrudnienia zbyt krótki, by móc pochwalić
    > się jakimś spektakularnym sukcesem.
    > O ile 3 miesięczny okres próbny wygląda w CV normalnie,
    > o tyle 2x 2 miesiące nawet przy dużej rotacji daje do myślenia.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Chester EM

    Być może, ale czy nikt się nie spotkał z sytuacją, że z poprzedniego naboru
    warto
    skorzystać i wziąść kolejną osobę a aktualnej podziękować ...???
    Widzę że albo masz szczęście pracować Chester w "normalnej" firmie albo nie
    wiesz jak się dziś traktuje ludzi, odsyłam do artukułów o traktowaniu ludzi
    w supermarketach...