PracaGrupypl.praca.dyskusjeokresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ? › Re: okresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ?
  • Data: 2002-03-05 18:25:08
    Temat: Re: okresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle, ze nie powinieneś odczytywać mojej wypowiedzi jako atak.
    > Zasugerowałem, że rozdrabnianie się na takie, zwłaszcza negatywnie
    > przez Ciebie oceniane epizody może Ci nie ułatwić dostania "normalnej"
    > pracy. Istnieje spore prawdopodobieństwo, że nowy pracodawca zapyta
    > Cię o powody rezygnacji z pracy. Argumentacja zawierająca spory,
    > negatywny ładunek emocjonalny może niekorzystnie wpłynąć na Twój
    > wizerunek.
    > A faktu, że jesteś dobry, dowiedziesz przecież na okresie próbnym.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Chester EM

    Owszem Chester z tym się zgodzę że zły ładunek emocjonalny może tylko
    zaszkodzić.
    Ale już na samej rozmowie kwalifikacyjnej przegrywam z kandydatem który
    miał szansę dostać się do firmy w ktorej załóżmy nie objęły go zwolnienia
    grupowe i popracował
    2 lub 3 lata.
    A przecież takich ludzi jak ja jest coraz więcej oraz tych, którzy są
    zatrudniani na krótko
    po to żeby wykonać jakiś projekt i do widzenia. Co oni mają wtedy począć ???
    Napewno tej pracy nie otrzymają ze względu o fakt jej częstej zmiany,
    traconej
    niekoniecznie z winy pracownika !!!

    Wrangler