PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-01 16:37:59
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Tomasz Brzeziński [Tue, 1 Feb 2005 15:39:56 +0100]:

    > ....a jak urząd jakąś robotę znajdzie, to się wykręcasz,
    > bo kiepska płaca. Ale ubezpieczenie chcesz, szkolenia też.
    > Podtrzymuję określenie "nieroby".

    A podtrzymuj sobie. Ja sie ZUSow juz w zyciu naplacilam, krajowi
    korona z glowy nie spadnie jak mi ich czesc odda oplacajac mi te
    skladki przez pare tygodni zanim znow zaczne je sama placic. Nie
    zamierzam ryzykowac ze gdzies mnie cos stuknie na ulicy i bede
    musiala sie jeszcze na OIOMie zrec o ubezpieczenie :P

    I tak, wykrecac od pracy za 1KPLN miesiecznie jak najbardziej sie
    bede bo nie zamierzam sobie spieprzyc przyszlosci. Nie mam czasu
    ani ochoty na doplacanie pracodawcy do mojej wlasnej pracy ;) Jak
    sadze ktos sie zreszta ucieszy ze sie od tej pracy wykrecilam;
    ktos kto takiej wlasnie szuka i jej chce. Ja nie chce, wiec po co
    mialabym zaczynac?

    Kira