PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-01 20:36:27
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ctoot5$f3j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Tomasz Brzeziński [Tue, 1 Feb 2005 21:18:55 +0100]:

    > To moje slowa, tylko wyrywasz sobie ich kawalek z kontekstu.
    >
    > Nie zamierzam sie wykrecac od pracy.
    >
    > Zamierzam sie wykrecac od pracy ktora nie jest praca tylko
    > zajeciem charytatywnym. Bo nie o to przeciez w pracy chodzi.

    Droga Kiro, jeśli uważasz pracę za 1 KPLN miesięczne za zajęcie
    charytatywne, to Twoje prawo. Ale jeśli uwazasz, że z tego Twojego
    rozumienia ma wynikac, że ktoś ma Ci fundować ubezpieczenie zdrowotne, to ja
    mam dość.
    I już definitywnie EOT - jeżeli do tej pory nie udało mi się ywjaśnic, to
    już mi się nie uda. Szkoda czasu, mojego i Twojego.

    Sigurd