PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-01 20:20:27
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Tomasz Brzeziński [Tue, 1 Feb 2005 20:46:37 +0100]:

    > A Ty się, jak pisałaś, "wykręcasz".

    O przepraszam, gdzie ja niby tak pisalam? Podalam konkretne
    warunki za ktore moge podjac prace. Jesli podejme za stawke
    nizsza, to bede do tego dokladac nie uzyskujac w zamian nic
    kompletnie -- chyba nie na tym powinna praca polegac, nie?

    > Twoje prawo kończy się w momencie, kiedy UP przedstawia Ci
    > trzecią (czy którą tam teraz) ofertę pracy, a Ty jej nie
    > przyjmujesz.

    Nie no moment. Ty mowisz o utracie prawa do zasilku, a ja
    tylko o ubezpieczeniu zdrowotnym. Jakby dwie rozne rzeczy,
    z tego co w tej ladnej instrukcji obslugi UP pisze.

    > Czy coś jeszcze jest niezrozumiałego?

    No owszem, dwa powyzsze.

    I pytanie na koniec: bardziej sie oplaca poutrzymywac mi to
    ubezpieczenie przez pare tygodni podczas ktorych wroce sobie
    do wlasnych zajec i znow zaczne oplacac skladki i za siebie
    i za innych, czy bardziej oplaca sie mi to utrudniac?

    Kira