PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-29 15:50:29
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <kokosowa@BEZ SPAMU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1tavrez0eep$.d49k5nciugkd$.dlg@40tude.net...
> [...]
    Nie ma

    > Tu nie o to chodzi...
    > Albo emerytura,albo pobory za pracę.A nie jedno i drugie.Rozumiesz?
    > Jak chce pracować i brać zarazem emeryturę,to niech pracuje w czynie
    > społecznym,a nie na etacie.

    A dlaczego?? Jezeli juz zapracowal na ta emeryture, zauwaz ze taki osobnik
    odkladal na nia przez cale zycie. Oczywiscie mowie tu o sytuacji jaka
    powinna byc, a nie jaka jest, bo akurat dzisiejsci emeryci i rencisci
    niewiele odkladali, a zwlaszcza ci ktorzy rzyli w latach 70-iatych bo wtedy
    konsumpcja byla rodmuchana ponad stan przyzwoitosci.