PracaGrupypl.praca.dyskusjemoje doswiadczenie › Re: moje doswiadczenie
  • Data: 2004-05-14 12:47:27
    Temat: Re: moje doswiadczenie
    Od: marcepan <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "fotech" <f...@p...onet.pl> wrote in
    news:c82eiq$ke3$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Czego mozna oczekiwac od pracownika umyslowego, ktory jest na
    > tym poziomie malo rozgarniety?
    > Żenada i żałość.

    Dobrze startować z pozycji dającego pracę, a nie szukającego. Na
    szczęście nie Ty byłeś od rekrutacji w tej firmie. Przygotowywałem
    się do tej rozmowy co jak widac zaowocowało - kolejny etap. Niestety
    teraz się zastanawiam czy zainteresowała Ich moja osoba i
    kwalifikacje czy może kolejny młodziak, który bedzie tyrał za grosze
    i cieszył się ze ma jakąkolwiek pracę.

    --
    marcepan GG1028451 dla wybranych: panmarcepan :)
    http://forum.jds.pl/ - forum poswiecone nurkowaniu