PracaGrupypl.praca.dyskusjematurzysta › Re: maturzysta
    From: "Ice" <i...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: maturzysta
    Date: Thu, 23 May 2002 18:17:49 +0200

    > A konkretnie - co potrafisz?

    Potrafie sie przekwalifikowac na wlasciwie dowolna dziedzine informatyki,
    moze poza grafika.
    Mam podstawy w programowaniu. Znam wiekszosc problemow wystepujacych z
    komputerami na
    codzien. Znam obsluge Ms Office-a ( nie znam wszystkich funkcji ale potrafie
    sie nauczyc i zrobic w zasadzie co tylko zechce ).
    Z projektow wykonanych w Office mam naprzyklad dziennik szkolny, ktory mial
    wyliczac srednia kazdego ucznia, a nastepnie
    zapisywac koncowa ocene slownie. Projekt nie zostal uruchomiony bo nie bylo
    komu aktualizowac, danych uczniow. A ja z kolega
    nie bylismy w stanie wpisac co tydzien w ciagu 2h danych ponad 100 osob. Ale
    sam projekt zostal zrealizowany, i dzialal.
    Potrafie zlozyc kompa samodzielnie. Potrafie je konfigurowac, rozwiazywac
    problemy sprzetowe. Znam wiekszosc nowinek rynkowych.
    Sprawnie posluguje sie siecia ( wiem, ze to dla osob, korzystajacych z
    internetu wydaje sie byc smieszna zdolnoscia, ale wielu moich
    znajomych jej nieposiada ). Umiem pisac 10 palcami. Kilka krotnie
    naprawialem komputery roznym osobom, chodzilo o problemy z windows, czasami
    uszkodzenia sprzetu ( w tym wypadku zdiagnozowanie ). Nie wiem, co moge
    dokladnie o sobie napisac. Bo nie mam potwierdzonego
    na pismie doswiadczenia. Co z tego, ze strona ktora zrobilem wygrala konkurs
    szkolny, skoro nie mam nawet jej kopii a strony dawno juz
    nie ma na sieci. Wydaje mi sie, ze dobrym stanowiskiem na poczatek bylby dla
    mnie "helpdesk". Dodam, ze posiadam prawojazdy kategorii B, co umozliwia mi
    pomaganie ewentualnym klientom na miejscu.
    Alchemik

    PS> Czy mozesz mi pomoc, doradzajac gdzie szukac pracy ? Tzn. gdzie sie
    oglaszac i wogole.