PracaGrupypl.praca.dyskusjekto jest absolwentem? › Re: kto jest absolwentem?
  • Data: 2003-07-10 09:33:01
    Temat: Re: kto jest absolwentem?
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czesc Sławku,
    > Nie chcialam sie sprzeczac. Nasz kraj niestety jest jaki jest i na kazdym
    > kroku utrudnia zycie ludziom! To prawda, ze nie mozesz sie zarejestrowac
    > jako bezrobotny absolwent, jesli w ostatnich 12 miesiącach trwania nauki
    > byłes zatrudniony. Dla mnie taki przepis jest "chory", zamiast ulatwiac
    > mlodym ludziom krok w doroslosc i pomoc zaistniec na rynku pracy, to
    jeszcze
    > komplikuja sprawe! No coz, brak słow dla wladz naszego panstwa ...
    >
    > Pozdrawiam Cie Serdecznie
    > Katarzyna

    Dyskusja to pewna forma sprzeczki, nie miałem nic złego na myśli.
    Myślałem kiedyś,żeby zostać politykiem i zrobić coś z tymi nonsensami. Teraz
    wiem ,że jak nie bede z nimi to przeciwko nim, dadzą mi LSD ( jak
    Janowskiemu) , albo coś gorszego zrobią...Musimy budować swoje małe światy i
    nie patrzeć co dalej, albo wyjechać na jakąś małą, ciepłą wyspę :)
    Pozdrawiam
    Sławek