PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszty uzyskania przychodu - problem › Re: koszty uzyskania przychodu - problem
    From: "domańczak" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: koszty uzyskania przychodu - problem
    Date: Fri, 31 Jan 2003 22:19:52 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@as1-107.pila.dialup.inetia.pl

    news:4ebc.0000001a.3e37dcb6@newsgate.onet.pl...
    > Pracodawca chce żebym napisała takie oświadczenie:
    > "Proszę o pobieranie zwiększonej kowty kosztów uzyskania przychodu"
    > o co chodzi, bo jestem obecnie z racji ciąży zwolniona z obowiązku
    świadczenia
    > pracy, i łapę się tylko w I próg podatkowy.
    Nie ma się czym przejmować - kazdy z I progu podatkowego musi określic, czy
    pracodawca bedzie go co miesiąc rozliczał, czy sam będzie czekac na kasę
    urzędu skarbowego po rozliczeniu PiT-a. Ogólnie rzecz biorąc wychodzi na to
    samo.
    W onecie mozna znaleźć Pracę, a tam Kalkulator płac (tak to sie chyba
    nazywa). Fajna sprawa - podajesz swój zarobek brutto albo netto, w przypadku
    I progu zaznaczasz, czy upoważniłeś pracodawcę, i na koncu czy pracujesz w
    miejscu zamieszkania. Kalkulator wszystko ladnie oblicza, ile kosztujesz
    pracodawcę, ile idzie na rózne składki itd. Polecam!
    Ania