PracaGrupypl.praca.dyskusjekomórka służbowa › Re: komórka służbowa
    From: "Leszek Lubieniecki" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: komórka służbowa
    Date: Wed, 4 Feb 2004 15:39:48 +0100

    Dzięki wielkie wszystkim za odpowiedzi, dodam tylko jedno do tego co już
    napisałem, NIGDY nie podpisywałem żadnych limitów połączeń itp., dodatkowo
    mój szef zawsze kiedy pracowałem akceptował kwoty rachunków za mój telefon i
    firma płaciła do operatora gm.. Dopiero pod koniec pracy kiedy zorientował
    się, że musi mi jeszcze zapłacić za prawie 30 dni urlopu ( co nie było mu na
    rękę) zaczął się zastanawiać czym mnie obciążyć, żeby "bilans wyszedł na
    zero" :-)
    Aha, jeszcze jedno, pod koniec pracy miałem stłuczkę w moim samochodzie
    służbowym (nie z mojej winy - ktoś mnie stuknął w zderzak na parkingu w nocy
    :-) ),następnego dnia zostawiłem na parkingu samochód przed firmą
    (poinformowałem szefa o tym zdarzeniu i widział te uszkodzenia), szef
    podczas mojej nieobecności w firmie (byłem na zwolnieniu lekarskim) oddał do
    naprawy samochód nie zgłaszając szkody do PZU. Teraz twierdzi, że za naprawę
    też mi potrąci z pensji bo nie może już zgłosić szkody do PZU.