PracaGrupypl.praca.dyskusjejaką pracę wybrać?? › Re: jaką pracę wybrać??
  • Data: 2007-04-21 14:40:09
    Temat: Re: jaką pracę wybrać??
    Od: jerry <...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba trochę się rozpisałem, ale chciałem pokazać w miarę jasny obraz
    > sytuacji.

    Opcja numer 2.
    Dopiero rozpoczynasz karierę zawodową. Idź do firmy, gdzie nabierzesz
    doświadczenia, gdzie będziesz miał kontakt ze specjalistami i gdzie
    proponują (choć potem często się z tego wycofują) szkolenia.
    Na swojej działalności za cały swój rozwój zawodowy zapłącisz z własnej
    kieszeni. Na działalności nie licz też, że dostaniesz karnet na
    wspinaczkę, basen itp...
    Własna firma - owszem TAK - za jakieś 5 lat, jak nabierzesz
    doświadczenia, staniesz się specjalistą i skończysz studia podyplomowe z
    zakresu zarządzania.
    2000 netto na start to dobre warunki. Jak jesteś dobry, za rok podwoisz
    zarobki - niekoniecznie w tej firmie.

    Powodzenia!