PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka droge wybrac - prosze o rade /dlugie/ › Re: jaka droge wybrac - prosze o rade /dlugie/
  • Data: 2005-04-26 10:29:00
    Temat: Re: jaka droge wybrac - prosze o rade /dlugie/
    Od: "md" <m...@g...todousuniecia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A jak potoczyly sie losy wczesniejszych absolwentow? Co wybierali?Jest sie
    >na kim wzorowac?
    Z tego co wiem to bardzo roznie, zadko w ogolnie pojetej resocjalizacji.
    Od mediów po banki... To jest kierunek, ktory jest o wszystkim i o niczym.
    Zreszta, praca wychowawcy w osrodku dla nieletnich to nie jest moje
    marzenie....

    >A jak po tym w biurokracji unijnej? Moze tam wchlona i pod ta perspektywe
    >sie doksztalc?
    No wlasnie, pytanie tylko jak i gdzie sie doksztalcic?

    >Moze policja lub wieziennictwo? taki niepelny psycholog moze tam zrobic
    >kariere ? Wtedy drugi fakultet juz bylby w Pile.
    Policja, wieziennictwo oczywiscie tak. Problem to koneksje.
    A co jest w Pile? Bo nie slyszalem?

    >Te propozycje dalszych studiow, o ktore sie pytasz, to tak, moim zdaniem
    >"od sasa do lasa". bez jakis konkretnych zainteresowan i pomyslu na zycie.
    Masz racje. Niestety nie mam konkretnego pomyslu na zycie. Jestem ciekawy
    swiata i lubie sie uczyc nowych rzeczy. Z tego powodu boje sie zamknac w
    jakiejs jednej dyscyplinie. Nie wiem w czym sie sprawdze i co mnie
    nie znudzi. Nie wiem co mi da prace...
    Mam konkretne zainteresowania, o ktorych nie wspominalem wczesniej -
    m.in. media i fotografia (duzo i namietnie fotografuje). Wydaje mi sie, ze
    brakuje mi jakiejs sily przebicia i wiary we wlasne mozliwosci, bo nie
    potrafie "sprzedac" swoich umiejetnosci. I nie wiem jak sobie z tym
    poradzic.

    Teraz to jest dopiero "od sasa do lasa" co? Od fotografii po zarzadzanie:)

    >Tak przy okazji, gdybys mial zaciecie dziennikarskie, to wg mnie, bedac na
    >3-im roku , powinienes miec juz za soba kilka felietonow czy reportazy,
    >opublikowanych chociazby w lokalnej prasie studenckiej. lub kilkaset
    >tekstow wyslanych i odrzuconych w roznych periodykach.
    Cos jest w tym co piszesz. Jestem leniem i tak dla siebie do szyflady nie
    chce mi sie pisac, co innego, gdybym mial zamowienie i gdybym mial
    do czego pisac.

    >Wg mnie, robiac takie studia jak obecnie, powinienes zebrac sie i przejsc
    >po policji, wojsku, roznych sluzbach i agendach rzadowych i tam skierowac
    >zapytanie, jakie ewentualnie uzupelnienie by sie przydalo, aby miec u nich
    >szanse (i na jaki rodzaj pracy).
    To jest dobra mysl.

    >Moze jeszcze prawo by korespondowalo z tym kierunkiem?

    >A jak u ciebie z polityka???
    >Wydaje mi sie, ze akurat jest czas na to, zeby wkrecic sie do sztabu
    >wyborczego jakiegos polityka (wyborow bedzie jak psow). Taki wolentariat
    >zgodny z kierunkiem rownoczesnie moze dac ci znajomosci, o braku ktorych
    >piszesz, oraz troche wypromowac wlasna osobe - jesli bedziesz dobry.

    Interesuje sie polityka i wiem co w trawie piszczy;) Tylko... nie widze dla
    siebie zadnej partii, ani czlowieka dla ktorego chcialbym pracowac.
    Nie chce byc jakims karierowiczem, ktory pracuje z kims tyko po to, zeby
    sie odbic. Chcialbym to robic z przekonania. Bo bez przekonania nie zrobie
    nic naprawde dobrze. Troche boje sie w to "babrac":)

    >Po cholere ta politologia jak nie masz z nia pomyslu na zycie? Bylo isc na
    >akademie sztuk pieknych, to przynajmniej na gole d... bys sobie na
    >studiach popatrzyl, malujac akty.
    Taaa... Ta politologia to naprawde fajny kierunek:) Jak juz napisalem
    do wszystkiego i do niczego. Ucze sie troche prawa, psychologii, socjologii
    czy pedagogiki. To bardzo rozwijajace studia, ktore nie zamykaja klamrze
    jednej dziedziny. Pozwalaja spojrzec na swiat z kilku roznych perespektyw.
    I niestety... nie daja konkretnego fachu...

    A akty moze kiedys tez porobie - fotograficzne ;)

    Pozdrawiam i dziekuje za poswiecony czas.

    md