PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka droge wybrac - prosze o rade /dlugie/ › Re: jaka droge wybrac - prosze o rade /dlugie/
  • Data: 2005-04-26 14:56:26
    Temat: Re: jaka droge wybrac - prosze o rade /dlugie/
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "md" <m...@g...todousuniecia.pl> napisał w wiadomości
    news:d4l60v$8eo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Podumowujac twoje wypowiedzi - wieksze znaczenie ma doswiadczenie i
    > konkretne
    > umiejetnosci niz ukonczone fakultety. Czy dobrze zrozumialem?

    Niezupelnie: jeden ukonczony dzienny fakultet to w dzisiejszych czasach mus
    dla mlodej osoby majacej warunki materialne i intelektualne i aspiracje i do
    ukonczenia tego jednego, podstawowego kierunku goraco namawiam. Ale juz dwa
    fakultety sa gorsze od zestawu jeden fakultet plus doswiadczenie - wiec
    zdobywanie doswiadczenia powinno byc na drugim miejscu, inny fakultet - na
    trzecim, szczegolnie w przypadku humanistow, ktorzy nie zdobywaja tak jak
    informatycy bardzo konkretnych i scislych umiejetnosci na samych studiach.

    > Ale czy mimo to, moglabys mi wskazac jaki kierunek bylby wedlug Ciebie
    > dobry
    > do poszerzenia mojej wiedzy? Bo wszystkie propozycje, ktore podalem
    > zanegowalas. I teraz jestem w punkcie wyjscia:)

    To co cie interesuje. Zaden kierunek studiow nie zapewnia dzis pracy, jesli
    nie jest dobrany do zdolnosci i predyspozycji i jesli nie jestes dobry. Sa
    bezrobotni informatycy i swietnie prosperujacy absolwenci filozofii, choc
    sytuacja odwrotna jest czestsza. Pewien odsetek najlepszych z kazdego, nawet
    najbardziej "niezyciowego" kierunku dobra prace znajdzie - ten margines bywa
    szerszy w przypadku tych kierunkow, na ktore jest wieksze zapotrzebowanie
    rynkowe, ale zdecydowanie nalezy wybierac na podstawie pasji.

    I.