PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest z tym urlopem??? › Re: jak to jest z tym urlopem???
    From: fly <g...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to jest z tym urlopem???
    Date: Thu, 07 Feb 2002 12:27:27 +0100

    >31 grudnia 2001 roku nabywa prawo do pe?nego urlopu
    >
    >a 1 stycznia 2002 (jako ?e kolejny rok pracy jej si? zacz??) do kolejnych 18 dni

    Dlaczego tak jest? Dlaczego dwa razy jest urlop naliczany? Prosilbym o
    wyjasnienie,
    na przykladzie, zaczalem prace od 1 marca 2001, wykorzystalem juz 10 dni
    z urlopu (chyba ze nikt tego nie odnotowal:-)),
    ile dni bede mogl wykorzystac po 1 marca 2002?
    Dziekuje i pozdrawiam.
    Kamil
    A prawdopodobnie w marcu 2002 obronie sie i bede juz inzynierem, od
    kiedy przysluguja mi dodatkowe dni urlopu ?