PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest z tym urlopem??? › Re: jak to jest z tym urlopem???
    From: "Amadea" <a...@2...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to jest z tym urlopem???
    Date: Thu, 7 Feb 2002 09:57:13 +0100

    Zgadza sie i sa na to odpowiednie komentarze np. M.T.Romer: Komentarz do
    kodeksu pracy, Jaktorów 1995, s. 186, C.H.Beck: Kodeks pracy z komentarzem,
    Warszawa 2000 s. 664, J.Wratny, D.Kotowska, i J.Szczot: Nowy Kodeks pracy z
    komentarzem, Warszawa 1996. Niestety nie jest to potwierdzone zadnym
    wyrokiem sadu, ale ponoc powolywal sie na to takze Rzecznik Praw
    Obywatelskich (Uchwala Sadu Najwzszego 20.07.1997), i wiem, ze w wiekszosci
    zakladow stosuje sie wlasnie takie rozwiazanie - wiec pozostaje tylko
    pozazdroscic kolezance ;-)))
    Ama

    "Anna Najder" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik Agnieszka <a...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:a3roqo$9pt$...@s...bnet.pl...

    > 31 grudnia 2001 roku nabywa prawo do pełnego urlopu czyli do 18 dni a 1
    styc
    > znia 2002 (jako że kolejny rok pracy jej się zaczął) do kolejnych 18 dni.
    Fa