PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: jak myślicie
  • Data: 2005-10-20 08:57:29
    Temat: Re: jak myślicie
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niedawno mialem spotkanie z jednym kolesiem z fimy, ktora dla nas tworzyla
    > oprogramowanie. Mlody koles, chyba zaraz po studiach, kodowacz:
    > dlugie wlosy, skosmacomy swetr, jeansy roszace o wodę i proszek. Machnalem
    > reka... Ale jak usiadł obok i poczulem zapach kilkudniowego potu....
    > heh...

    :] jestem na ostatnim roku studiwo informatyczn6ych wiec powiem jak to
    wyglada..
    stereotypy nie biora sie z nikad. Faktem jest ze jest sporo informatykow
    normalnych,przebojowych w jakis
    tam sposob a jednoczesnie zdolnych, informatykow normalnych majacych
    dziewczyny (albo i 3 na raz :D - autopsja? ;) )
    albo w powyciaganych swetrach - prawie geniuszy ale i pachnacych potem -
    tepakow..moze lepiej procentowo to okresle -
    studia informatyczne: 15% stereotypowych informatykow, 50% normalnych
    "dziobakow" nic nie wnoszacych no i reszta kolesi luzakow :]

    btw...inf1 do inf2. "Porozmawiajmy o dupach"
    ind2 do inf1: "Moja karta graficzna jest do dupy"

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel Kowalczyk